O Autorze

tagi::

Jestem osobą Pasji i Kreacji. Żyję źródłami mniej lub bardziej intensywnej ekscytacji.

Moje Pasje, to: książka (jestem "molem książkowym"...), komputer (...geekiem komputerowym...), publicystyka (...felietonistą, podcasterem, autorem poezji i prozy...), język angielski (...którego doskonalenia jestem wielkim entuzjastą) oraz kreacja konceptów kulinarnych (plus uwielbiam smacznie jeść :) ).

Poza tym interesuję się rozwojem duchowym, rozwojem osobistym, zjawiskami paranormalnymi; jestem filozofem, projektantem stron internetowych oraz grafiki komputerowej.

P.S.:

  • nie identyfikuję się z żadną religią,
  • kocham Cappuccino *.* oraz kawę,
  • lubię anime (japońska animacja, w szczególności gatunek "harem"),
  • wyjątkowym upodobaniem darzę gatunek s.f.;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz