Przejrzysta organizacja pracy w Chrome.
Jak ułatwić sobie codzienną pracę z gąszczem stron w Chrome?
Instrukcja tutaj:
- Najpierw włącz tzw. "pasek zakładek", wybierając z menu Chrome (prawy górny róg)/Ustawienia/Pokaż pasek zakładek
- Utwórz folder dla poszczególnych zadań: prawy klik na wolne miejsce na pasku zakładek włączonym w punkcie 1 - opcja "Dodaj folder". Wpisz nazwę folderu (np. "Zadania") i potwierdź przyciskiem "Zapisz".
- Utwórz pierwsze zadanie: otwórz w Chrome (tylko) karty przypisane do jednego zadania/projektu, kliknij dowolną z nich prawą myszką i wybierz "Dodaj wszystkie karty do zakładek" (lub skrót klawiszowy CTRL+SHIFT+D). W polu "Nazwa" wpisz nazwę konkretnego zadania, zaznacz przed chwilą utworzony folder ("Zadania") oraz potwierdź "OK".
- Aby otworzyć naraz wszystkie strony przypisane do konkretnego zadania, kliknij na folder "Zadania" na pasku zakładek, a następnie prawą myszką na nazwę zadania nad którym chcesz aktualnie pracować i opcja "Otwórz wszystkie". Po zakończeniu pracy możesz kliknąć dowolną kartę prawą myszką i wybrać "Zamknij inne karty".
- Aby dodać nową stronę do grupy już obecnych w konkretnym zadaniu, kliknij i przytrzymaj napis "Bezpieczna" po lewej stronie długiego pola z adresem strony, następnie przeciągnij (nie puszczając) na folder "Zadania" w taki sposób, by się rozwinął, następnie (nadal nie puszczając) przeciągnij do folderu z konkretnym zadaniem w którym chcesz umieścić tą stronę - tak aby rozwinęły się już obecne w nim strony i by usytuować się pomiędzy którąkolwiek z nich - i dopiero wtedy puść :) .
- Aby usunąć stronę z grupy już obecnych w konkretnym zadaniu, kliknij ją prawą myszką i wybierz "Usuń".

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz