Przejrzysta organizacja pracy w Chrome.

Jak ułatwić sobie codzienną pracę z gąszczem stron w Chrome?

Instrukcja tutaj:

  1. Najpierw włącz tzw. "pasek zakładek", wybierając z menu Chrome (prawy górny róg)/Ustawienia/Pokaż pasek zakładek
  2. Utwórz folder dla poszczególnych zadań: prawy klik na wolne miejsce na pasku zakładek włączonym w punkcie 1 - opcja "Dodaj folder". Wpisz nazwę folderu (np. "Zadania") i potwierdź przyciskiem "Zapisz".
  3. Utwórz pierwsze zadanie: otwórz w Chrome (tylko) karty przypisane do jednego zadania/projektu, kliknij dowolną z nich prawą myszką i wybierz "Dodaj wszystkie karty do zakładek" (lub skrót klawiszowy CTRL+SHIFT+D). W polu "Nazwa" wpisz nazwę konkretnego zadania, zaznacz przed chwilą utworzony folder ("Zadania") oraz potwierdź "OK".
  4. Aby otworzyć naraz wszystkie strony przypisane do konkretnego zadania, kliknij na folder "Zadania" na pasku zakładek, a następnie prawą myszką na nazwę zadania nad którym chcesz aktualnie pracować i opcja "Otwórz wszystkie". Po zakończeniu pracy możesz kliknąć dowolną kartę prawą myszką i wybrać "Zamknij inne karty".
  5. Aby dodać nową stronę do grupy już obecnych w konkretnym zadaniu, kliknij i przytrzymaj napis "Bezpieczna" po lewej stronie długiego pola z adresem strony, następnie przeciągnij (nie puszczając) na folder "Zadania" w taki sposób, by się rozwinął, następnie (nadal nie puszczając) przeciągnij do folderu z konkretnym zadaniem w którym chcesz umieścić tą stronę - tak aby rozwinęły się już obecne w nim strony i by usytuować się pomiędzy którąkolwiek z nich - i dopiero wtedy puść :) .
  6. Aby usunąć stronę z grupy już obecnych w konkretnym zadaniu, kliknij ją prawą myszką i wybierz "Usuń".Przejrzysta organizacja pracy w Chrome.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz